KSÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi İçin İlk Adım Atıldı

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) Kahramanmaraş Sağlık Yüksekokulu’nun, Sağlık Bilimleri Fakültesine dönüştürülmesi teklifi, Üniversite senatosu tarafından uygun görülerek, Yükseköğretim Kurulu’na gönderilmesi kararlaştırıldı. 11 fakülte, 4 yüksekokul, 9 meslek yüksekokulu ve 3 enstitü ile hizmet veren KSÜ’de 12’nci fakültenin kurulması için çalışmalar başladı. Son olarak kurulan Diş Hekimliği Fakültesi ile bölgenin ihtiyacını karşılamak adına önemli bir…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
KSÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi İçin İlk Adım Atıldı

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) Kahramanmaraş Sağlık Yüksekokulu’nun, Sağlık Bilimleri Fakültesine dönüştürülmesi teklifi, Üniversite senatosu tarafından uygun görülerek, Yükseköğretim Kurulu’na gönderilmesi kararlaştırıldı.

11 fakülte, 4 yüksekokul, 9 meslek yüksekokulu ve 3 enstitü ile hizmet veren KSÜ’de 12’nci fakültenin kurulması için çalışmalar başladı. Son olarak kurulan Diş Hekimliği Fakültesi ile bölgenin ihtiyacını karşılamak adına önemli bir adım atılırken, sağlık alanında donanımlı ara elemanlar yetiştirmek amacıyla, Kahramanmaraş Sağlık Yüksekokulu’nun Sağlık Bilimleri Fakültesi’ne dönüştürülmesi KSÜ Senatosu tarafından uygun görüldü.

Rektör Prof. Dr. Durmuş Deveci’nin katılımıyla gerçekleşen, Kahramanmaraş Sağlık Yüksekokulu Olağan Akademik Kurul Toplantısı’nda, Yüksekokul yönetimi Rektör Deveci’ye konuya verdiği önem ve katkıdan dolayı teşekkür etti.

Rektör Prof. Dr. Durmuş Deveci, Üniversite olarak çağın gereksinimlerini anlayan, şehrin ve ülkenin hedefleri benimseyen ve bu bağlamda çok çalışmaya ve üretmeye odaklı bir bakış açısına sahip olduklarının altını çizdi. Hem var olan ihtiyaçları hem de yakın zamanda doğabilecek ihtiyaçları analiz ederek yeni fakülte ve bölümlerin açılması için çalışma yaptıklarını hatırlatan Rektör Deveci, “Bu hedeflere en kısada ulaşabilmek için; yorulmadan, yılmadan üretme aşkıyla çok çalışmak gerekir. Bunun için mesaimizi iyi değerlendirmeli ve nasıl daha verimli olabiliriz düşüncesiyle hayatımızı yeniden planlamalıyız” diye konuştu.

Toplantıda Sağlık Bilimleri Fakültesi için yapılması gereken alt yapı çalışmaları ele alınırken, Rektör Prof. Dr. Durmuş Deveci’ye yüksekokul öğretim elemanlarının KSÜ Sağlık, Uygulama ve Araştırma Hastanesi’nde uygulama yapabilmesi talebi iletildi.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift sertifikalarını aldı
Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift sertifikalarını aldı
KMTSO Başkanı Buluntu: “Kahramanmaraş’ı Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
KMTSO Başkanı Buluntu: “Kahramanmaraş’ı Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
KSÜ 2025-2026 Akademik Yılı Mezunlarını Törenle Uğurladı
KSÜ 2025-2026 Akademik Yılı Mezunlarını Törenle Uğurladı
Uluslararası Öğrenciler Mezuniyet Coşkusunda Buluştu
Uluslararası Öğrenciler Mezuniyet Coşkusunda Buluştu
Babalar Günü Programında Şehit Yakınları, Gaziler ve Babalar Bir Araya Geldi
Babalar Günü Programında Şehit Yakınları, Gaziler ve Babalar Bir Araya Geldi
Türkiye Meralarının Yarısından Fazlasını Kaybetti
Türkiye Meralarının Yarısından Fazlasını Kaybetti
Haberin Doğru Adresi
2025 kahramanmarasHaber.com © Tüm hakları saklıdır. Kahramanmaraş Haber