Kahramanmaraş’ta Sağlıklı Su Paneli

Kahramanmaraş Halk Sağlığı Müdürlüğü önderliğinde KASKİ Genel Müdürlüğü ve Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi işbirliği ile ‘’Sağlıklı içme ve kullanma suyu’’ konulu panel düzenlendi. Panele Elbistan Kaymakamı Tuncay Akkoyun, KASKİ Genel Müdürü Mustafa Uzunlar, Halk Sağlığı Müdürü Dr. Ahmet Yener, KSÜ Halk Sağlığı Ana Bilim Başkanı Yrd. Doç. Dr. Ayşegül Erdoğan ve diğer ilgili kurum yetkilileri…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Kahramanmaraş’ta Sağlıklı Su Paneli

Kahramanmaraş Halk Sağlığı Müdürlüğü önderliğinde KASKİ Genel Müdürlüğü ve Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi işbirliği ile ‘’Sağlıklı içme ve kullanma suyu’’ konulu panel düzenlendi.

Panele Elbistan Kaymakamı Tuncay Akkoyun, KASKİ Genel Müdürü Mustafa Uzunlar, Halk Sağlığı Müdürü Dr. Ahmet Yener, KSÜ Halk Sağlığı Ana Bilim Başkanı Yrd. Doç. Dr. Ayşegül Erdoğan ve diğer ilgili kurum yetkilileri katıldı.

Panelde Kahramanmaraş’ın su durumu ve yapılan çalışmalar masaya yatırıldı. Halk Sağlığı Müdürü Dr. Ahmet Yenerin açılış konuşmasıyla başlayan panel, KSÜ Halk Sağlığı Ana Bilim Başkanı Yrd. Doç. Dr. Ayşegül Erdoğan’ın ‘’Su ve Sanitasyon’’ konulu sunumuyla devam etti. Daha sonra Kahramanmaraş Halk Sağlığı Müdürlüğü Çevre ve Çalışan Sağlığı Şube Müdürü Ahmet Özbalıkçıoğlu katılımcılara ‘’Halk Sağlığı Gözüyle Güvenli İçme ve Kullanma Suyu’’ konulu sunum yaptı.

Uzunlar: Çalışmalarımız Artarak Devam Edecektir

Panelde son olarak KASKİ Genel Müdürü Mustafa Uzunlar yaptığı sunumunda KASKİ Genel Müdürlüğünün il genelinde yaptığı ve yapacağı çalışmalar hakkında katılımcılara bilgiler aktardı. Uzunlar yaptığı konuşmada’’ KASKİ Genel Müdürlüğü olarak üniversitemiz, Halk Sağlığı Müdürlüğümüz ve diğer ilgili kurumlarla iş birliği içerisinde karşılıklı dayanışmaya dayalı çalışmaları çok önemsiyoruz. Şuanda bunlarla ilgili sağlıklı su konusunda bir panel düzenledik. Bunların şehrimizde içme suyun kalitesine, korunmasına ya da yapacağımız proje ve yatırımlarda çok ciddi bir katkısının olacağının bilinci içerisindeyiz. Bunlar artırılarak devam edecek. İnşallah Büyükşehir Belediyemiz, KASKİ Genel Müdürlüğümüz çok daha iyi şartlarda halkımıza hizmet etmeye devam edecektir. Bu hizmet hızımızı, çıtamızı yükseltmeye azimliyiz’’ diye konuştu.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift sertifikalarını aldı
Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift sertifikalarını aldı
KMTSO Başkanı Buluntu: “Kahramanmaraş’ı Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
KMTSO Başkanı Buluntu: “Kahramanmaraş’ı Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
Uluslararası Öğrenciler Mezuniyet Coşkusunda Buluştu
Uluslararası Öğrenciler Mezuniyet Coşkusunda Buluştu
Babalar Günü Programında Şehit Yakınları, Gaziler ve Babalar Bir Araya Geldi
Babalar Günü Programında Şehit Yakınları, Gaziler ve Babalar Bir Araya Geldi
Türkiye Meralarının Yarısından Fazlasını Kaybetti
Türkiye Meralarının Yarısından Fazlasını Kaybetti
Onikişubat Belediyesi, LGS’ye giren öğrencilerin ve ailelerinin sınav heyecanına ortak oldu
Onikişubat Belediyesi, LGS’ye giren öğrencilerin ve ailelerinin sınav heyecanına ortak oldu
Haberin Doğru Adresi
2025 kahramanmarasHaber.com © Tüm hakları saklıdır. Kahramanmaraş Haber