OKULLARINA KAVUŞAN YAVRULARIMIZIN MUTLULUĞU BİZİM MUTLULUĞUMUZDUR

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, yaklaşık iki hafta önce eğitim öğretime başlayan Sarıkaya İlköğretim Okulu’nu ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi. Başkan Okay, eğitim öğretime kavuşan öğrencilerin mutluluğunu paylaştıklarını dile getirdi. Pandemi kısıtlamaları nedeniyle ara verilen eğitim öğretim, kırsal mahallelerde bulunan okullarda yeniden başladı. Eğitim öğretime başlayan Sarıkaya İlköğretim Okulu’nu ziyaret eden Dulkadiroğlu Belediye Başkanı…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
OKULLARINA KAVUŞAN YAVRULARIMIZIN MUTLULUĞU BİZİM MUTLULUĞUMUZDUR

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, yaklaşık iki hafta önce eğitim öğretime başlayan Sarıkaya İlköğretim Okulu’nu ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi. Başkan Okay, eğitim öğretime kavuşan öğrencilerin mutluluğunu paylaştıklarını dile getirdi.

Pandemi kısıtlamaları nedeniyle ara verilen eğitim öğretim, kırsal mahallelerde bulunan okullarda yeniden başladı. Eğitim öğretime başlayan Sarıkaya İlköğretim Okulu’nu ziyaret eden Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, öğrencilere başarılar diledi. Oklularına kavuşan öğrencilerin mutluluğunu paylaştıklarını dile getiren Başkan Okay, öğrencilere kırtasiye malzemesi desteğinde de bulunduklarını hatırlattı. Başkan Okay, ziyareti sonrasında yaptığı konuşmasında şunları dile getirdi: “Pandemi ortamı ülkemizi her alanda olduğu gibi eğitim alanında da çok ciddi bir şekilde etkiledi. Belli kurallar ve kaideler çerçevesinde eğitim öğretime devam edilmekteydi. Yaklaşık 15 gün öncesinden kırsal mahallelerimizde olmak üzere yüz yüze eğitim başladı. Yüz yüze eğitime başlayan yavrularımıza desteğimizi ifade etmek açısından böyle bir ziyaret organize ettik. Onlara kırtasiye malzemesi desteğinde bulunduk. İnşallah bu yavrularımız pandemi sürecinin getirdiği eksiklerini tamamlayacak ve eğitimlerinde başarılı olacaklar. Okulumuzda çok ciddi tedbirler alındığını görmekteyiz. İnşallah bu tedbirlerle yüz yüze eğitimlerimiz eksiksiz bir şekilde devam edecektir. İnşallah öğrencilerimiz sıkı çalışarak bu süreci başarılı bir şekilde tamamlarlar.” Başkan Okay’ın ardından Dulkadiroğlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Harun Kurt ve Sarıkaya İlköğretim Okul Müdürü Demir Kuştan Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay’a desteklerinden ve ziyaretinden dolayı teşekkür etti.

Yorum Yap

Benzer Haberler
KMTSO Başkanı Buluntu: “Kahramanmaraş’ı Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
KMTSO Başkanı Buluntu: “Kahramanmaraş’ı Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
KSÜ 2025-2026 Akademik Yılı Mezunlarını Törenle Uğurladı
KSÜ 2025-2026 Akademik Yılı Mezunlarını Törenle Uğurladı
Uluslararası Öğrenciler Mezuniyet Coşkusunda Buluştu
Uluslararası Öğrenciler Mezuniyet Coşkusunda Buluştu
Babalar Günü Programında Şehit Yakınları, Gaziler ve Babalar Bir Araya Geldi
Babalar Günü Programında Şehit Yakınları, Gaziler ve Babalar Bir Araya Geldi
Türkiye Meralarının Yarısından Fazlasını Kaybetti
Türkiye Meralarının Yarısından Fazlasını Kaybetti
Onikişubat Belediyesi, LGS’ye giren öğrencilerin ve ailelerinin sınav heyecanına ortak oldu
Onikişubat Belediyesi, LGS’ye giren öğrencilerin ve ailelerinin sınav heyecanına ortak oldu
Haberin Doğru Adresi
2025 kahramanmarasHaber.com © Tüm hakları saklıdır. Kahramanmaraş Haber