Emeklilerin başımızın üzerinde yeri var

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Aday Adayı Mahmut Arıkan Türkiye Emekliler Derneği Kahramanmaraş Şubesini ziyaret ederek emeklilerle bir araya geldi. Arıkan, “emeklilerimizin başımızın üstünde yeri var” dedi.   Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Türkiye Emekliler Derneği Kahramanmaraş Şube Başkanı Mehmet Nalbantbaşı Arıkan’a teşekkür ederek hayırlı olsun temennisinde bulundu. Arıkan ise “7 Haziran’da yapılacak milletvekilliği seçiminde sizleri,…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Emeklilerin başımızın üzerinde yeri var

AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Aday Adayı Mahmut Arıkan Türkiye Emekliler Derneği Kahramanmaraş Şubesini ziyaret ederek emeklilerle bir araya geldi. Arıkan, “emeklilerimizin başımızın üstünde yeri var” dedi.

 

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Türkiye Emekliler Derneği Kahramanmaraş

Şube Başkanı Mehmet Nalbantbaşı Arıkan’a teşekkür ederek hayırlı olsun temennisinde bulundu.

Arıkan ise “7 Haziran’da yapılacak milletvekilliği seçiminde sizleri, Kahramanmaraş’ı ve ülkemizi temsil etmek için TBMM’de sizler adına orada olmak için aday adayı oldum. Ticaretle uğraştım. Şuan ise tekstil sektörüyle ilgileniyorum. Aynı zamanda Sivil Toplum Örgütlerinin içinden geldim. 15 yıl Ticaret Borsasında Meclis Üyeliği, Yönetim Kurulu Üyeliği, Yönetim Kurulu Başkanlığı, Kalkınma Kurulu Başkanlığı ve Meclis Başkanlığı yaptım. Birçok dernekte, vakıfta ve gönüllü kuruluşlarda görevim oldu. Sivil Toplum Örgütlerinde farklı görevlerim var. Sizlerin sıkıntılarını problemlerini ve memleketin sosyal, kültürel, siyasi ve ekonomik sorunlara vakıfım. Çalışanlarımızla emeklilerimizle ülkemizde üretim yapan ve istihdam oluşturan tüm vatandaşlarımızın sorunlarını ve problemlerini çözmek için sizler adına nasip olursa TBMM’de görev yapacağız. Sizlerde ömrünüzü çalışarak, çabalayarak, ülke ekonomisine katkı sağlayarak geçirdiniz. Sonuçta da emekli oldunuz. Emeklilerin bizim başımızın üzerinde yeri var. Sizlerin hayat şartlarını ve ekonomik durumlarını daha iyi düzeltmek için ve yaşam kalitenizi yükseltmek için elimizden geleni yapacağız. Aynı zaman da tüm halkımızın, vatandaşımızın bir sosyal güvencesi olması lazım” dedi.

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
KMTSO Başkanı Buluntu: “Kahramanmaraş’ı Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
KMTSO Başkanı Buluntu: “Kahramanmaraş’ı Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
Uluslararası Öğrenciler Mezuniyet Coşkusunda Buluştu
Uluslararası Öğrenciler Mezuniyet Coşkusunda Buluştu
Babalar Günü Programında Şehit Yakınları, Gaziler ve Babalar Bir Araya Geldi
Babalar Günü Programında Şehit Yakınları, Gaziler ve Babalar Bir Araya Geldi
Türkiye Meralarının Yarısından Fazlasını Kaybetti
Türkiye Meralarının Yarısından Fazlasını Kaybetti
Onikişubat Belediyesi, LGS’ye giren öğrencilerin ve ailelerinin sınav heyecanına ortak oldu
Onikişubat Belediyesi, LGS’ye giren öğrencilerin ve ailelerinin sınav heyecanına ortak oldu
Elbistan’da Ulaşım Atağı
Elbistan’da Ulaşım Atağı
Haberin Doğru Adresi
2025 kahramanmarasHaber.com © Tüm hakları saklıdır. Kahramanmaraş Haber